.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت‌هاي گذشته جرأت اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را نداشتند

نماينده مردم انزلي در مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها مربوط به دولت نهم و دهم نيست بلكه اين موضوع در دولت‌هاي گذشته نيز مطرح بود اما هيچ‌كدام جرأت اجراي آن را نداشتند.

به گزارش فارس ، حسن خسته‌بند در نخستين جلسه شوراي اداري اين شهرستان اظهار داشت: دشمن قصد دارد در شرايط كنوني دولت را ناكارآمد نشان دهد.
وي با بيان اينكه توطئه عليه نظام اسلامي پس از ارتحال امام (ره) شكل گرفت، تصريح كرد: با درايت و هوشياري مقام معظم رهبري و مسئولان نظام توطئه‌ها يكي پس از ديگري خنثي شدند اما بايد مراقب بود زيرا دشمن مرتب در حال هزينه كردن براي براندازي نظام است.
خسته‌بند خواستار همكاري و تلاش بيشتر مسئولان دستگاه‌هاي شهرستان انزلي در سال جديد شد و افزود: سال گذشته سال پركاري بود و امسال نيز با توجه به پروژه‌هاي متعدد تعريف شده و نيز ضرورت كنترل تورم سال پر مشغله‌اي است.
نماينده مردم انزلي در مجلس با اشاره به طرح هدفمند كردن يارانه‌ها در نيمه دوم امسال تصريح كرد: طرح هدفمند كردن يارانه‌ها مربوط به دولت نهم و دهم نيست بلكه اين موضوع در دولت‌هاي گذشته نيز مطرح بود اما هيچ كدام از دولت‌هاي گذشته جرأت اجراي آن را نداشتند.
وي با بيان اينكه در دوره ششم مجلس تنها در بخش نان 900 ميليارد تومان يارانه پرداخت مي‌شد، تأكيد كرد: در حال حاضر اين رقم به 4 هزار و 600 ميليارد تومان كاهش يافته است.
خسته‌بند، مديران رده بالاي دولت‌هاي قبلي را صادق، تلاشگر و پيگير توصيف كرد و افزود: در دولت‌هاي گذشته نمونه‌هايي از تخلف در برخي افراد كه مدعي صداقت بودند ديده مي‌شد اما به حمدالله مسئولان اجرايي كنوني و دولت احمدي‌نژاد پاك‌ترين دولت انقلاب اسلامي است.
نماينده مردم انزلي در مجلس با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال همت و كار مضاعف گفت: مديران دستگاه‌هاي دولتي بايد در پايان سال طبق اين نامگذاري ارزيابي شوند.
وي با بيان اينكه مديراني كه نتوانند اعتبارات شهرستان را به طور مناسب جذب كنند؛ كارآمد نيستند، تصريح كرد: مديران اجرايي بندر انزلي نبايد اجازه دهند اشتغال ايجاد شده در شهرستان براي مردم شهرهاي ديگر مفيد باشد.
به گفته خسته‌بند اشتغال در بندر انزلي بايد براي فرزندان اين شهرستان باشد و اداره كار و تأمين اجتماعي شهرستان اجازه ندهد كارخانه‌هاي بندر انزلي از شهرهاي ديگر نيرو جذب كنند.
نماينده مردم انزلي در مجلس بر ضرورت فراهم كردن زيرساخت‌ها براي اشتغال جوانان بندر انزلي تأكيد كرد و افزود: در حال حاضر تنها در دفتر كارم بيش از چهار هزار تقاضاي شغل ثبت شده است و اين موضوع بايد جدي گرفته شود.
وي از تلاش‌هاي اداره برق، جهاد كشاورزي، آب منطقه‌اي، فرمانداري و بخشداري در كنترل خشكسالي سال گذشته قدرداني كرد و گفت: با اجراي چند طرح كوچك ديگر شهرستان بندر انزلي در بخش خشكسالي هيچ مشكلي نخواهد داشت.
خسته‌بند، طرح توسعه بندر كه توسط سازمان بنادر و كشتيراني اجرا مي‌شود را يكي از بهترين طرح‌هاي شهرستان عنوان كرد و اظهار داشت: با اجراي اين طرح، بندر انزلي براي 50 سال آينده در بخش اشتغال، تجارت و اقتصاد بيمه مي‌شود.
نماينده مردم انزلي در مجلس خواستار كنترل بيشتر مديران شهرستان نسبت به كاركنان اداره‌هاي تابعه شد و بر ضرورت تكريم ارباب رجوع در اداره‌ها تأكيد كرد.
وي با قدرداني از مديران بانك‌هاي شهرستان به دليل تعامل خوب با مردم خاطرنشان كرد: برخي مديران بانك‌ها به جاي پيگيري معوقه‌هاي كلان به دنبال بدهي‌هاي كوچك و چند ميليوني مردم مي‌روند.
خسته‌بند تأكيد كرد: مديران بانك‌هايي كه به بدهي كلان توجه نداشته و تنها وام‌هاي طبقه متوسط جامعه را پيگيري مي‌كنند بايد از بندر انزلي بروند و اين مديران را عوض مي‌كنيم.
امام جمعه بندر انزلي نيز در اين جلسه از ترك اين شهرستان به دليل پيگيري معالجه بيماري‌اش خبر داد.
حجت‌السلام والمسلمين رضا حقيان گفت: امام جمعه جديد بندر انزلي در آينده نزديك معرفي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.